.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلوگیری از سفر ۲۴۶ بیمار کرونایی در مازندران
شرکت‌های مسافربری مازندران از صدور بلیط برای ۲۴۶ بیمار کرونایی خودداری کرده اند.

به گزارش شمال نیوز، نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت:شرکت‌های مسافربری استان از طریق کنترل سامانه سروا از ابتدای امسال تا پایان آذر از صدور بلیط به ۲۴۶ بیمار کرونایی جلوگیری کرده اند.

او با بیان اینکه با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، بلیط مسافران پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آن‌ها صادر می‌شود، گفت: مسئولان شرکت‌های مسافربری قبل از صدور بلیط باید وضعیت سلامت مسافر را از طریق ارسال کد ملی وی به سامانه سروا استعلام کنند.

نصیری از فعالیت ۲۰۹ شرکت مسافری در استان خبر داد و گفت: گشت‌های راهداری و ترابری به اتفاق نیرو‌های خدوم پلیس راه، بطور مستمر از ناوگان‌های عمومی و شرکت‌های حمل و نقل مسافربری بازدید بعمل آورده و ایمنی سفر را کنترل می‌کنند.

او گفت: همه دستورالعمل‌های بهداشتی به شرکت‌های مسافربری ابلاغ شده و نظارت ویژه‌ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان عمومی مسافری در حال انجام می‌باشد.

نصیری گفت:۲ میلیون ۷۵۵ هزار و ۴۰ مسافر از ابتدای امسال تا پایان آذر در استان جابجا شده اند که این میزان در مقایسه با مدت ۹ ماه پارسال ۱۶ درصد افزایش داشت.

او گفت: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۶۳۸ هزار و ۸۶۰ سفر انجام که در تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه پارسال شاهد افزایش ۱۲ درصدی هستیم.

نصیری گفت: از این تعداد مسافر ۶۵۵ هزار و ۴۴۲ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس ۵۴۹ هزار و ۹۱۱ نفر با مینی بوس و یک میلیون ۵۴۹ هزار ۶۸۷ نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند.

او از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوط به تخلفات این بخش رسیدگی شود.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.